Karma

Mă doare, mă macină, mă ucide încet,
Nu stiu cum să sting durerea din piept
Furtuni grele îmi mătură sufletul rece
Îmbătrânit de luptele  prin care trece…
Mă doare, mă macină, mă ucide încet
Durere amestecată cu bucăti de regret,
Promisiuni rupte, încerc să mă regăsesc,
E karma mea, nu? plutesc..doar plutesc.
Mă doare, mă macină, mă ucide încet,
Acum nu mai stiu ce-i gresit…ce-i drept
Mă pierd iar în gânduri ce dor ca un păcat
Ochii îmi lăcrimează sânge negru, uscat.
Mă doare, mă macină, mă ucide încet,
Dar închid totul într-un compartiment
Al mintii…si tot ce doare acolo ascund
Ca să îmi ningă cu flori de cires în gând.
Lasă un răspuns

