Cu și despre mine…

Am luat atâtea decizii greșite încât acum nu mai știu ce cale să aleg…m-am dezamăgit…și simt că nimeni nu mă înțelege cu adevărat..toți par nepăsători..Sunt înconjurată de atâta lume, dar tot mă simt singură..Partea bună care e? Mă pricep la luat decizii greșite! Cine vrea să-și strice viata să vină la mine! Ofer sfaturi gratis! O.K. Gata cu ironia.. nu ajută la nimic..
Lipsește acel ”ceva”..pe care îl căutăm toti, dar care se materializează în ceva diferit pentru fiecare în parte.. Simt că o parte din mine s-a pierdut undeva pe drum..poate într-o altă viață..
Azi îmi arunc lumea în aer..mâine o reconstruiesc..mai complicată..mai haotică…Singurul punct de referință stabil e acea stea pe care o privesc din când în când..Ea nu mă ceartă..nu asteaptă ceva de la mine..nu mă uită..nu mă urăște..nu îmi întoarce spatele..nu mă minte.. Ea e fărâma mea de stabilitate pe drumul schimbării.. Stă acolo pe cer..tăcută.. Așteaptă ”să cern grâul de neghină..”și mă iartă că mimez fericirea..
Viața nu e ca în basme..oamenii nu sunt zâne bune..
Zilnic afișăm o mască..sau o mie de măști..De ce? Pentru a ne proteja? Pentru că ne oferă confort sau siguranță? Sau pentru a le face pe plac celor din jur? Puțini oameni reușesc să vadă dincolo de fațadă…Nu stiu poate depinde de cât de buni actori suntem pe scena vieții…
Încă mai caut acel cuvânt care să mă definească..ciudată? timidă? visătoare? rea? fricoasă? Nu..sunt prea complexe..caut ceva simplu..
Trist e că mor câte puțin de fiecare dată când sunt aproape de acel ”ceva” și îmi scapă printre gânduri albastre..
Lasă un răspuns

