Pentru tine mami…

Într-o zi de mai, pe-o aripă de înger, mă odihneam
Și când tu m-ai strigat întâia oară…
Dumnezeu în brațele tale m-a pus și eu zâmbeam,
Dragă mamă.
Eram doar noi două,
Împotriva cerului gri și a lumii
Și-am privit amândouă, cum plouă
Cu bănuți de ciocolată, pe fereastra inimii.
Și-au trecut ani…ore…minute…secunde…
Și astăzi îți cer iertare pentru fiecare strop de durere
Pe care l-am sădit în inima ta…te rog iartă-mă și te-ascunde
De ninsorile vieții…știu că atunci când viața devine grea tu îmi oferi mângâiere.
Și-am trecut prin multe împreună,
Dar chiar dacă am crescut, voi râmâne mereu acea fetiță
Care te-a ținut strâns de mână
În acea zi de mai în care miroseai a șerbet și alviță.
Zâmbește mamă,
Am pus pe cer un curcubeu,

E pentru tine, prinde-l fără teamă,
Și-ai să vezi cât de mult te iubesc, eu…

Un gând despre „Pentru tine mami…

Lasă un răspuns

