Tango sau vals?

Tu cel din trecut ești doar un ciob sângeriu
Și încă îmi mai înlăcrimezi prezentul muriu,
Când mi-ai spus că odată se transformă în acum
Mi-ai îngenuncheat viitorul cu o perdea de fum.

Și esti trist..așa ca mine..ca el..ca ea..ca noi..
Plouat..nins..învinețit..si-apoi mânjit de noroi.
Și tot nu te revolti..taci..si știu că te forțezi s-asculți
Pentru a nu stiu câta oară minciunile păpușii de câlți.

Uiți că plaja gândurilor tale e îndiguită cu ochii mei
Spălați de mare cu decoct de rădăcina-ciumei,
Râd..dar tu nu vezi dincolo de zâmbetul fals
Și mă-ntreb oare ce crezi că e: tango sau vals?

Lasă un răspuns

