Vara

Te-am iubit din întâia dimineață de vară în care

am adunat împreună tăcute lacrimi picurate de-o floare,

iar tu lumină și eu umbră începeam să formăm un noi

doi.

Te-am iubit din întâia zi de vară în care

ne-am jucat cu secundele venite din mare,

iar chipul meu în verdele ochiului tău se răsfrângea

aievea.

Te-am iubit din întâia seară de vară în care

degetele-mi au rătăcit leneș prin părul tău ud de stele temătoare,

iar buzele-mi lacome au aflat gustul tău de 1 iulie

promis doar mie.

Te-am iubit din întâia noapte de vară în care

în suflet mi te-ai strecurat ca un miros de mărgăritare,

iar de atunci trupul meu a rămas cheia gândurilor tale

ascunse în portocale.

Lasă un răspuns

