E toamnă iară

E toamnă…scutu-mi se frânge,

Pe buze încă mai simțim gustul verii

Deși timpul se stinge,

Îmbrățișarea e dulce în răcoarea serii.

Printre frunze arămii pictate cu gânduri, șoapte,

Ne ascundem într-un ochi de apă..aievea

Plouă cu vise necoapte,

Dar tu oprește-mi căderea..

Și așterne-mi petale de trandafiri

Privește-mă ca și cum ar fi ultima oară

Ridică-mă din cuibul de spini,

În spatele ochiului verde mă strecoară.

Și mă ascunzi acolo și mă citești

Ca pe o carte plină cu gol, creată din umbră și lumină,

Ca pe o poveste răsărită din povești,

Din dorințe închise toamna trecută în vitrină.Image

sursa:www.picship.com 

2 gânduri despre „E toamnă iară

  1. Îmi place, ai talent – continuă să scrii 🙂 (sper să se fi rezolvat problema spamului între timp și să îmi apară comentariile) 🙂

Lasă un răspuns

