Ploaie de toamnă

Eu sunt liniştea asurzitoare dinaintea furtunii. Eu sunt calmitate. Eu sunt copilul primei furtuni de toamnă. Timpul se opreşte. Pe stradă sunt doar eu, vântul şi copacii. Şi aş putea jura că pot să zbor. E ceva magic în aer. Mă simt în siguranţă. Valsul haotic al frunzelor vii îmi picură în suflet emoţie. Se ridică la cer şi cad apoi la pământ. În depărtare se aud dulci clopoţei de vânt. Ei par a vâna fiecare adiere. Primii picuri de ploaie îmi ating buzele uscate şi îmi străpung inima: “Mi-a fost dor de tine ploaie!”ImaginePhoto credit: be my autumn by cat woman amy@deviantart.com)

 

2 gânduri despre „Ploaie de toamnă

  1. Imi place ploaia, in special cea de sfarsit de vara – inceput de toamna, caci are o semnificatie aparte pentru mine.Ma bucur sa vad ca mai exista oameni care simt la fel, oameni care se considera fii/ fiice ale ploii. 😉

Lasă un răspuns

