Dor

Mi-e dor să te aud şoptindu-mi numele.

Mi-e dor să îmi săruţi fruntea şi ochii.

Mi-e dor de privirea ta de drăcuşor.

Mi-e dor de părul tău răvăşit şi de ochelarii ţinuţi pe vârful nasului. That’s kinda hot!

Mi-e dor de întrebările tale existenţiale care îţi frământă mintea.

Mi-e dor să te aud spunându-mi  “frumoasa mea”, deşi amândoi ştim că nu e aşa.

Mi-e dor de nopţile noastre de poker.

Mi-e dor de micile sau lungile noastre discuţii. Ceilalţi mă cred tăcută. De-ar şti ei cât de mult turui în faţa ta, te-ar compătimii.

Mi-e dor să îţi gătesc. Şi tu să mănănci „cu poftă”, deşi amândoi ştim că mâncarea nu iese gustoasă întotdeauna. Dar şti că mă străduiesc. Pentru tine!

Mi-e dor să desenez, pe spatele tău, hărţi imaginare.

Mi-e dor de dimineţile în care mă bâzâiai şi nu mă lăsai să dorm. Te priveam somnoroasă şi nervoasă şi tot mă îmbrăţişai cu dragoste.

Mi-e dor de tine atunci când sunt fericită, pentru că vreau să împărtăşesc asta cu tine, mi-e dor de tine când sunt tristă, pentru că am nevoie de tine să îmi readuci zâmbetul pe buze.

Mi-e dor de mesajele trimise noaptea târziu.

Mi-e dor să lenevesc în braţele tale. Să mă simt ca acasă.

Mi-e dor de început. Dar nu va mai fi niciodată ca la început. Pentru că acum te iubesc mai mult!

Cel mai rău e noaptea. Nu mă ia somnul. Retrăiesc fiecare clipă cu noi. Şi când reusesc să adorm, în vise îţi simt mirosul pielii, îti aud glasul. Mă trezesc şi treptat durerea devine  fizică…inima mă înţeapă…nu mai pot să respir…

Vino acasă, mi-e dor de tine!

3611_494758290555348_1456735460_n

photo credit: http://www.facebook.com/makabresku.fairy.tales

5 gânduri despre „Dor

Lasă un răspuns

