Helloooooooooo

După cum unii dintre voi au observat, am cam dispărut din peisaj. Lucrez din greu la lucrarea de disertaţie şi la alte proiecte. În plus, am de realizat un studiu referitor la siguranţa publică din oraşul Târgu-Jiu (200 de chestionare). E cineva din Târgu-Jiu dispus să îşi sacrifice un pic din timpul liber şi să răspundă la câteva întrebări?:D

Abia aştept să le finalizez, să mă apuc iar de scris şi să mă bucur de vremea frumoasă de afară!

sursa foto: https://www.facebook.com/Se7eninonePhotography

9 gânduri despre „Helloooooooooo

    • Mulţumesc frumos pentru sprijin, dar am nevoie doar de locuitori din Târgu-Jiu, pentru chestionare. Trebuie să analizez percepţia lor asupra gradului de siguranţă din spaţiile publice ale oraşului. 🙂

  1. Mulţumesc frumos! Din păcate, setul de întrebări e numai pentru rezidenţi din Târgu-Jiu. E mai greu, pentru că oamenii abordaţi nu prea au timp, dar reuşesc eu să finalizez. 🙂

Lasă un răspuns

