Răscruce

El îmi deschide ușa.
Tu îmi deschizi sufletul și sculptezi în mine ca în gheață.

El îmi citește poezii.
Tu îmi citești gândurile și le arunci în ape tulburi.

El îmi spune că sunt frumoasă.
Tu îmi spui că fiecare părticică a corpului meu e imperfectă.

El mă pune pe primul loc.
Tu mă pui pe ultimul raft al inimii tale și mă uiți acolo.

El îmi pune în păr flori-de-nu-mă-uita.
Tu îmi pui în jurul încheieturilor iederă otrăvitoare.

El e o zi însorită.
Tu ești o furtună pe mare.

tumblr_nb6uglwWfn1rz4qnxo1_500Photo source: http://just-one-perfect-dream.tumblr.com

6 gânduri despre „Răscruce

      • E usor sa alegi daca stii sa balansezi corect si daca te cunosti suficient. E mai greu sa nu te gandesti la ce lasi in urma, la lucrurile pe care nu ai apucat sa le testezi/descoperi. 🙂

      • Multe promisiuni..multe stări conflictuale…multe lucruri lăsate în urmă. Important e să ajungem la un acord cu noi înşine! Să atingem liniştea interioară! 🙂

    • Consider că una din cele mai complicate încercări de care se poate lovi o persoană, este aceea de a lua decizia corectă, de a urma drumul cel bun! C’est très difficile!

Lasă un răspuns

