Aşteptare

Și te-am așteptat. Ști tu oare, cât de mult te-am așteptat?
Înainte aveam atâta nevoie de tine. Dar am învățat să supraviețuiesc fără tine, trăind cu tine.
Într-o bună zi, te voi părăsi. Când îți va fi mai greu. Cum ar fi să renunț acum la tine? Să îți redau libertatea. Să te las să fii doar al ei.
Pentru că în inima mea nu mai e nici un colțișor pentru scuzele tale false. Pentru fiecare promisiune pe care mi-ai făcut-o și nu te-ai ținut de cuvânt. Pentru fiecare îmbrățișare rece. Pentru fiecare lacrimă. Pentru fiecare seară în care te-am așteptat cu masa pusă și ai venit târziu în noapte. Pentru fiecare minciună. Pentru fiecare dată în care ți-ai setat telefonul pe silențios. Pentru fiecare floare pe care nu mi-ai adus-o. Pentru fiecare dată când te-am iertat și nu meritai. Pentru fiecare vânătaie de pe gâtul tău. Pentru seara în care ai tras-o mai aproape de tine şi i-ai atins mâna, deşi ştiai că vă vedeam. Pentru fiecare urmă de ruj de pe cămașa ta. Pentru toţi anii în care ți-am fost fidelă.
Îmi cauți defecte.
Scoți la suprafață tot ce e mai rău în mine. Sculptezi în mine ca în gheață.
Ar fi trebuit să îți pun întrebări, să îți cer socoteală.
Nu ți-am cerut luna de pe cer, bani, lucruri imposibile. Ți-am cerut doar sinceritate.
Nu pot să fiu a doua ta alegere, când tu ai fost atâta timp întâia mea alegere.
Nu am fumat niciodată, nu am luat droguri, dar mai bine o făceam. Sunt sigură că mi-ar fi făcut mai puțin rău, decât mi-ai făcut tu.
Dar inima mea nu se va sfărâma în bucățele, după ce voi pleca. Nu. Îmi voi lua inima intactă. Fix ca în prima zi de liceu, când mi-ai zâmbit întâia oară și eu am roșit.
tumblr_mye3yaBHxi1rg89b3o1_400Photo source:http://loveinaromanticcity.tumblr.com

2 gânduri despre „Aşteptare

Lasă un răspuns

