Dialog

– Cine este ea?

– Nu știu cine e. Știu doar că buzele ei au același gust ca și cele mai întunecate gânduri ale mele.

– Cine este ea?

– Nu știu cine e. Știu doar că a făcut din iadul meu o casă sigură. Acum demonii mei o ascultă pe ea și mă lasă să respir.

Cine este ea?

– Nu știu cine e. Știu doar că prin vene îi curge liniște. Și eu am atâta nevoie de liniște.

– Cine este ea?

– Nu știu cine e. Știu doar că o simt în oasele mele, în fiecare celulă din corpul meu.

– Cine este ea?

– Nu știu cine e. Știu doar că ochii ei ascund tristețe, magie, mister și alte lumi.

– Cine este ea?

– Nu știu cine e. Știu doar că mintea ei e un labirint din care nu mai vreau să ies.

– Oh, dar știi prea bine. Te mai întreb încă o dată. Cine e EA?

– Ți-am mai spus. Nu știu. Ea e fata care îmi aprinde sufletul, dar nu îl fumează. Îl curăță, îl albește, îl face frumos, apoi îl pune pe hârtie în cuvinte  calde și îl îngheață pentru totdeauna.

– Fiule, ascultăm bine! Scoate-o din suflet, inimă, minte și trup și pleacă de lângă ea. Crede-mă, o fată ca ea te va distruge.

– Eram deja distrus, înainte să apară ea. Acum trebuie să învăț să mă refac, fără să o distrug pe ea.

– Dar nu vei mai fi niciodată ca înainte.

– Nici nu îmi doresc asta.

– Nu va fi niciodată a ta. O floare de gheață se va topi dacă va sta prea mult sub soare.

– Nu contează. Trebuie doar să mă ajute să îmi aleg drumul. Am multe de învățat. Ea nu aparține nimănui. E doar a florilor de cireș. Nu trebuie să fie a mea. Ea e secretul pe care îl voi păstra pentru totdeauna. Ai simțit vreodată asta?

– Da. Încă mai simt. Sentimentele nu dispar. Oricât de mult ne-am dori noi asta. Oricât ai încerca să o alungi din sufletul tău, ea tot te va aștepta acolo. Tăcută și cuminte.

– Cine ești tu, bătrâne?

– Eu sunt TU. Ai fost atât de preocupat să îmi vorbești despre ea, încât nu ți-ai recunoscut proprii ochi.

last_my_work__design_a_young_man___an_old_man_by_princeamine-d5u7ml1

Photo source: http://princeamine.deviantart.com

Lasă un răspuns

