But are we all lost stars trying to light up the dark…

Am ajuns în faţa blocului. Nu ştiam unde să mă duc. I-am scris un mesaj: “Poţi să cobori puţin?”. Mâinile îmi tremurau incontrolabil, dar într-un final am reuşit să îl trimit. Nu era corect faţă de el, nu era corect să îi cer asta. Nici nu ştiam dacă e acasă. Dar speram să fie. Poate dormea. Era trei dimineaţa.
Stăteam singură pe scări. Doar eu şi frigul care îmi intrase în oase şi nu mai voia să plece. Îmi simţeam genunchii ca şi cum ar fi fost făcuţi din sticlă, aşa că m-am aşezat uşor pe o treaptă. Într-un final a apărut. Mirosea a ţigări, decizii rele, a păcat.
– Bună, străino! Ce s-a întâmplat? mi-a zis făcându-mi cu ochiul.
– Bună… Eu…L-am prins cu ea! i-am răspuns cu voce stinsă, încercând să îmi opresc lacrimile. Nici nu ştiam de ce plângeam. Trebuia să mă fii aşteptat la asta. Fuseseră atâtea semne că mă înşela, dar mă încăpăţânasem să le ignor.
– Îmi pare rău!
S-a aşezat lângă mine şi nu mi-a mai zis nimic. Nici un “Ţi-am spus eu!” sau “E un nenorocit!”. Doar “Îmi pare rău!”. Am stat acolo, în tăcere, preţ de câteva minute. Linişte. Întotdeauna ştiuse de ce am nevoie. Întotdeauna reuşise să mă calmeze. Ca o înghiţitură de ceai fierbinte. La un moment dat a spart tăcerea:
Am o idee. Hai pe acoperiş! Hai dă-mi mâna. Dar trebuie să îmi promiţi ceva.
– Ce anume? i-am zis în timp ce mă ajuta să mă ridic. Avea mâna atât de caldă. Ca o zi de vară.
– Să nu te apuce gândurile negre şi să te arunci.
– Ha ha! Ce amuzant! Dragul meu, dacă mă arunc te iau cu mine. M-am strâmbat la el, dar am urcat ascultătoare scările.
– Ascultă-mă. Vei trece de asta. Îţi promit.
– Ştii că nu îmi plac promisiunile. Am mai auzit cuvintele astea.
– De la mine nu le-ai auzit. Stai să iau o pătură. Mai intri?
– Nu. Te aştept aici.
– Ştiu…sunt irezistibil. Mi s-a mai spus. Te temi că nu te poţi abţine! mi-a zis pe un ton amuzant, ridicând o sprânceană.
– Ugh! Eşti imposibil! dar am zâmbit în ciuda durerii care nu voia să dispară.
Am ajuns pe acoperiş. Aerul rece m-a lovit, făcându-mă să respir din ce în ce mai greu. Am început să tremur şi mai tare. Şi-a dat seama şi a înfăşurat o pătură în jurul meu. Privirea mi-a rătăcit spre părul lui ciufulit. M-a tras mai aproape de el. Mi-am lăsat uşor capul pe pieptul lui. Să stau în braţele lui mi se părea cel mai natural lucru din lume. Nu am mai simţit frigul şi tremurul s-a oprit. Şi în clipa aceea pot jura că lumea s-a oprit. Până şi tremurul stelelor a încetat. Simţeam cum Universul ne curge prin vene. Magie. Muzica vântului. Acoperişul lumii. Acoperişul existenţei noastre.
A aprins o ţigară. Şi-a lăsat capul pe spate şi a tras primul fum. Îl priveam cum trăgea cu sete din ţigară., apoi a deschis gura şi o parte din fum a ieşit.
– Pot să încerc şi eu? Aveam nevoie de ceva care să îmi ia durerea. Sau măcar să o amorţească.
– Nu. Tu nu eşti aşa! mi-a zis inhalând fumul.
L-am privit îmbufnată.
– Dar măcar spune-mi ce simţi când fumezi.
– Nu ştiu. Simt că mi se umplu plămânii de fum şi mă distruge uşor. Ca atunci când mă priveşti tu şi uit să respir. Sentimentul acela de plutire. Norul acela de fum. După ce dispar toate astea, rămâne doar chipul tău. Ştiu ce suntem, dar mai ştiu şi ce nu suntem. Dacă asta are vreo logică.
Am roşit. Nu mă aşteptam la răspunsul acela. Ştiam ce sentimente are faţă de mine. La naiba şi eu simţeam ceva pentru el, dar întotdeauna îmi spusesem “Sunt doar sentimente. O să treacă!” Ochii ni s-au întâlnit. I-am pus mâna pe obrazul cald şi i-am zis:
– Ştii ce eşti tu? Foc pentru gheaţa mea. Trebuie să îmi ţii de căldură.
Stelele şi-au reînceput dansul.

the-roof-couplePhoto source: http://www.digart.pl/zoom/6841772/index.html

https://www.youtube.com/watch?v=ctRiu9ffWyQ

Un gând despre „But are we all lost stars trying to light up the dark…

Lasă un răspuns

