La mulţi ani, sis!

Dragă sis,
Cum să exprim prin cuvinte legătura dintre noi două sau dragostea pe care ţi-o port? Îmi amintesc când te-am văzut întâia oară. Erai atât de micuţă şi fragilă. Aveai nişte degetuţe mititele şi simpatice. Te-am iubit de când te-am ţinut pentru prima dată în braţe. Te-am iubit şi când încercam să te adorm şi tu nu voiai şi ţipai cât puteai de tare. Te-am iubit şi când mi-ai dat în cap cu căruciorul păpuşii. Te-am iubit şi când ai încercat să îmi smulgi fiecare firicel de păr din cap. Te-am iubit şi când te ţineam în braţe şi dansam cu tine prin casă. Te-am iubit şi când îţi pieptenam sau împleteam buclele blonde, care la fel ca tine, nu voiau să stea locului. Te-am iubit şi când ne gâdilam una pe cealaltă, până cădeam râzând. Te-am iubit şi când mă rugai să îţi fac masaj pe spate sau să îţi mângâi sprâncenele, deşi mi se închideau ochii de somn. Te-am iubit şi când îmi desenai şi scriai mesaje în care îmi spuneai că mă iubeşti. Te-am iubit şi când te ajutam la teme. Te-am iubit şi când mă aşteptai cu buchete de flori. Te iubesc de fiecare dată când te privesc în ochi, când îmi zici dădică, când mă strângi în braţe. Te voi iubi pentru tot restul vieţii mele!
Unde a zburat timpul? Ai crescut şi te-ai transformat într-o domnişorică frumoasă, dar de fiecare dată, când te privesc, văd ghemotocul meu blond pe care îl legănam când era micuţ. Îmi spun mereu că timpul şi distanţa nu înseamnă nimic, pentru că suntem în inimile celeilalte. Dar îmi e atât de dor de tine, îmi lipseşti atât de mult.
Suntem atât de diferite. Una blondă. Cealaltă brunetă. Uneia îi curge foc prin vene. Celeilalte linişte. Tu îţi spui tare şi răspicat ideile. Eu prefer să tac şi să le ţin pentru mine. Dar dragostea pe care ne-o purtăm una celeilalte, e aceeaşi.
Eşti frumoasă. Eşti inteligentă. Eşti specială.. Eşti o soră minunată. Eşti o prietenă minunată. Şi eu sunt sora pe care o poţi suna de fiecare dată când ţi-e greu. Sora care te iubeşte aşa cum eşti. Sora căreia îi poţi împărtăşi toate temerile şi dorinţele tale.
Sunt onorată că mă consideri modelul tău, dar trebuie să îţi urmezi propriile visuri. Nu te teme, voi fi mereu lângă tine, pe mine poţi conta. De fiecare dată când nu îmi e bine, mă gândesc că tu mă urmăreşti şi vrei să fii ca mine şi asta îmi dă putere să merg mai departe.
Aş vrea să te pot proteja de tot răul din lume. Aş vrea să îţi cânt, ca să nu poţi auzi cuvintele rele, pe care oamenii le spun. Aş vrea să te strâng în braţe şi să nu las pe nimeni să te rănească. Dar nu am cum să fac asta. Nu am cum să te protejez de certurile cu prietenele tale, nu o să am cum să îţi opresc lacrimile, când o să creşti mai mare şi o să ai prima ceartă cu iubitul tău, când o să îţi fie greu la facultate sau la primul tău job. Sper doar că vei fi destul de înţeleaptă să îţi alegi cu grijă prietenii. Vei vedea, că pe măsură ce trec anii, vei rămâne cu mai puţini prieteni. Pe cei care vor rămâne lângă tine, chiar şi atunci când tu nu vrei, păstrează-i. Sper doar că peste ani…ani…ani…şi ani (mulţi…mulţi ani ….ai prins ideea , să găseşti un băiat care să te respecte şi să te iubească. Dacă o să te supere, o să aibă de-a face cu sora ta mai mare!!! Învaţă să ierţi, dar nu lăsa oamenii să te trateze urât! Respectă-i pe tati şi pe tanti V.! Încearcă să găseşti echilibru în tot ceea ce faci! Viaţa e un pic nedreaptă şi ştiu că inevitabil, vei face câteva greşeli, care îţi vor aduce lacrimi. Dar eu voi fi acolo lângă tine să te îmbrăţişez, să îţi dau şerveţele şi să te gâdil până începi să chicoteşti şi să râzi.
Sunt atât de mândră că sunt sora ta mai mare. Sisters are forever! Nu uita!
Cu dragoste,
Dădica ta

Image034jh

2 gânduri despre „La mulţi ani, sis!

Lasă un răspuns

