Believe in YOU!

El: Când te-ai uitat ultima oară, în oglindă, cu încredere?
Eu: Nu cred că am făcut-o vreodată. Ţi-am mai zis, singura parte a corpului meu care îmi place sunt ochii. Fata pe care o zăresc în oglinda îngheţată, în momente furate, mi se pare banală, simplă. Dar pentru TINE aş vrea să fiu frumoasă. Aş vrea să fiu ca zăpada: frumoasă, dar rece. Numai că nu sunt. Eu port frumuseţea gheţii în vene, nu pe chip.
El: Te subapreciezi. Nu ai idee cât de mult însemni pentru anumite persoane. Tu nu vezi cum ţi se luminează ochii atunci când citeşti, sau când povesteşti lucruri banale de parcă ar fi cele mai importante lucruri de pe Pământ? Tu nu te vezi când zâmbeşti cu acel amestec de inocenţă şi senzualitate? Tu nu te vezi când lupţi cu lacrimile. Tu nu te vezi când râzi cu poftă la vreo glumă. Tu nu vezi cum fiecare cuvânt pe care îl scrii, ţi se imprimă pe piele. Tu nu te vezi când adormi în visele mele. Sau cum treci de la o stare la alta. Tu nu vezi cum arăţi dimineaţa când te trezeşti.. Eşti mai puternică decât crezi. Eşti ciudată. Eşti mai curajoasă decât crezi. Eşti diferită. Sufletul tău e un amestec de curcubeu şi furtună. Eşti o luptătoare, dar în acelaşi timp eşti şi fragilă. Ceva ce nu ştie oricine să iubească. Îmi place fiecare părticică din tine, pe care tu o urăşti. Şi ai dreptate ochii tăi au ceva. Când vei îmbătrâni ochii tăi vor rămâne tineri. Te defineşte felul în care îţi petreci degetele prin păr, atunci când te gândeşti la ceva. Felul în care îţi muşti involuntar buzele, când eşti nervoasă. Felul în care mergi. Uşor. Ca şi cum ai păşi pe propriul tău nor. Felul în care copila din tine îmi zâmbeşte dulce. Felul în care femeia din tine îmi aruncă privirea aceea ucigătoare. Felul în care crezi în zâne, extratereştrii şi alte lumi, deşi nu ai nici o dovadă. Felul în care cânţi şi dansezi singură prin casă.
Trăieşte viaţa la care visezi. Fii o luptătoare. Fii încrezătoare. Fii egoistă.. Nu mai ţine sălbaticul închis în tine. Eliberează-l şi trăieşte. Valorezi şi meriţi mult mai mult de atât. Nu te mulţumi cu puţin.

DSCF1318

Lasă un răspuns

