La multi ani, România!

G

12 gânduri despre „La multi ani, România!

  1. Sunt oarecum curios… cum arata ochii aia ai tai ce i-ai mentionat in „O altfel de poveste”. 😀 Sunt doar curios… nimic mai mult!

  2. Depinde. De obicei se transforma in galben iar irisul galben este unul dintre cele mai rare pe Pamant. Depinde ce vrei sa vezi in ochii celui iubit. Eu voi vedea intotdeauna verdele din orice culoare. 🙂

  3. Poate ar trebui sa scriu asta in alta insemnare de a ta dar nu o mai gasesc. Ziceai undeva ca te vezi ca o femeie samurai. Legat de chestia asta, eu ma vad mai mult ca o combinatie intre un barbar nordic si un spartan (asta datorita numelui meu de familie de origine greceasca). Vreau sa-ti dau un citat din filmul „Peaceful Warrior” din 2006 (daca nu l-ai vazut, ar trebui, it`s a must see pentru o femeie ca tine): „Everything has a purpose and it`s up to you to find it.” si „A warrior doesn`t give up on what he loves, he finds the love in what he does.”

  4. Well, pe langa asta, in poza de profil nu se vede dar m-am tuns pe parti mai scurt (nu atat de mult incat sa se vada pielea) si in spate i-am dat o forma de V astfel incat pot sa-mi prind parul intr-o coada joasa. Astept sa-mi creasca parul pana cand voi putea sa-l impletesc (dar nu in codite mici ci intr-o coada frumoasa). Momentan cu cerceii in urechea stanga si tunsoarea asta arat mai mult ca un punker dar va veni si vremea mea. 😀 Plus ca ma tund singur, mi se pare mult mai barbatesc, mai profund.

  5. If you put what you know from „Peaceful warrior” together with the „Coach Carter” speech, it all connects. De asta caut pasiune in tot ce fac, in tot ce simt si ce gandesc… Totul este legat. Si chiar daca nu reusesc de fiecare data sa gasesc asta, ma imping singur prin vointa, pana cand descopar frumusetea si dragostea din fiinta mea. Cred ca asta inseamna de fapt sa fii un etern indragostit. Cred ca toti ar trebui sa fim asa… oricum am vrea sa ne numim si orice am vrea sa facem in viata.

Lasă un răspuns

