Apă, aer…

Eu sunt apă. Tu eşti aer.

Eu sunt cafea fierbinte. Tu eşti ceai rece.

De când ai apărut tu am orbit şi totuşi am început să văd totul atât de clar.

Tu eşti harta mea şi totuşi mă faci să uit toate drumurile pe care paşii mei le-au străbătut.

Îmi controlezi corpul şi mintea şi totuşi sunt liber.

Nimic nu e sigur cu tine şi totuşi cuvintele tale îmi promit siguranţă.

tumblr_nf990wI05k1tje08oo1_500

Photo source: http://extinctly.tumblr.com/post/102986839497

2 gânduri despre „Apă, aer…

Lasă un răspuns

