Îmbrăţişarea

Ne smulgem pielea unul celuilalt, apoi ne înfăşurăm în ea ca să fim mai aproape.

Oasele mele îţi strigă numele.

Îmi aprinzi sufletul şi îl inhalezi.

Să scriu pe pielea ta îmi va aduce nemurirea.

Să vorbesc cu tine e ca şi cum aş ţine în palme ceva de porţelan. Şi eu am fost dintotdeauna o neîndemânatică.

Mi-ai zis să îţi dau drumul. Poate că asta ne va aduce liniştea.

Nu te duce în ape prea adânci. Nu ştiu să înot.

tumblr_nfems6IjZI1thpqhoo1_500

Photo source: http://brilliantlybeloved.tumblr.com/post/103971609368

Lasă un răspuns

