Dar focul din suflet cine o să ţi-l aprindă?

Mi-ai zis că mă simt ameninţată de ea. Că toate fetele au ceva împotriva ei şi că sunt geloase pe frumuseţea ei. Ţi-am zâmbit. Nu ai înţeles nimic. Pentru că, vezi tu, eu pot fi oricând ca ea, dar ea ca mine nu va fi niciodată. Şi eu pot să pun pe Facebook, poze cu mine îmbrăcată sexy sau machiată strident. Şi eu pot să umblu prin cluburi să atrag priviri şi să cerşesc o băutură. Dar asta e diferenţa dintre mine şi ea. Nu sunt geloasă pe frumuseţea ei, pe formele ei bine conturate, pe zâmbetul ei. Nu îmi măsor valoarea în lungimea extensiilor, a unghiilor, a genelor false. Nu o să îmi cheltuiesc banii pe manichiură, machiaj sau prin saloane de bronzat. Mai bine îmi cumpăr o carte. Îmi port cu mândrie cicatricile şi vergeturile de pe trup, zâmbetul prostesc, părul care nu vrea să stea locului nici întins cu placa, până şi firele albe şi ridurile care au început să apară. Sunt mai mult decât nişte like-uri pe Facebook. Sunt mai mult de atât. Eu văd frumuseţea în lucruri simple, dar neobişnuite. Ştii că îmi place să citesc oamenii. În privirea ei nu am citit niciun strop de mister, niciun Univers creat de ea.

Îţi trezeşte doar focul din trup. Dar focul din suflet cine o să ţi-l aprindă?

5a177133158a0470a165d232674df8e2

3 gânduri despre „Dar focul din suflet cine o să ţi-l aprindă?

Lasă un răspuns

