Undeva, între el şi EL, m-am regăsit pe MINE

Înainte să îl cunosc pe el, pluteam pe nori. A apărut în viaţa mea şi am căzut. M-am izbit puternic de pământ, dar el nu m-a prins în braţe, nu mi-a îngrijit rănile. Cuvintele lui dulci mi s-au strecurat în rănile deschise, ca şerpii veninoşi, până mi-au întunecat şi îmbolnăvit sufletul.

Dar după un timp a apărut EL. Mi-a îngrijit rănile. A sădit bujori şi lalele, în pământul întunecat din mine. A şters amprentele murdare de pe trupul meu. Apoi, mi-a injectat în vene, praf de stele îngheţate. M-a ridicat la cer şi m-a aşezat cu grijă pe norul meu drag şi mi-a spus: “Draga mea, ţine-ţi privirea ridicată numai către stele, nu te mai obosi să priveşti în jos!” Acum flori îmi înfloresc în trup, iar gândurile mele au culoarea prafului de stele.

Sunt vie acum!

55939_507601129357344_492715720_o

Photo source: https://www.facebook.com/Se7eninonePhotography?fref=photo

Lasă un răspuns

