UniVERSUL meu

Vreau să mă arunc în braţele tale. Să îmi îngrop faţa în pieptul tău. Să îmi fac din braţele tale un sanctuar, bătaia inimii tale, să îmi fie muzică pentru tot restul vieţii şi pentru cele care urmează. Lasă-mă să rătăcesc pe văile şi munţii trupului tău. Venele tale să îmi fie hărţi. Scrie-mi pe trup cu praf de stele. Tatuează-ţi durerea pe pielea mea.

tumblr_nl7neuGNmP1rln8cqo1_500

Photo source: http://owntheshadow.tumblr.com/

8 gânduri despre „UniVERSUL meu

    • Merci beaucoup! J’ai été très touchée par cette chanson.
      Spre rusinea mea, franceza mea este un pic ruginită…

      „J’ai l’avenir gravé dans ta main
      J’ai l’avenir tracé comme tu l’écris..”

  1. Stii vorba aia ca moartea si dragostea merg mana in mana? „Mormantul meu este ascuns intre bratele tale. Acolo se naste zambetul meu si toate fericirile ce le-am asteptat dintotdeauna.” Just saying 😛

    • „Tu, draga mea Ioana, mă întrebi despre iubire, iar eu, păcătosul, îţi vorbesc despre morţi şi… moarte. Ce să-i faci dacă DRAGOSTEA ŞI MOARTEA MERG MÂNĂ ÎN MÂNĂ?” (Vladimir BEŞLEAGĂ). Stiam eu cã am mai citit undeva :D. „Mormântul meu este ascuns..” Mie îmi sunã a VESNICIE.

Lasă un răspuns

