Addiction

Te-am inhalat în plămânii mei ca pe fumul de la ţigara pe care o ţin în colţul gurii. Un mix perfect de toxine şi chimicale. Îmi arzi pe gât. Fiecare atom din mine a luat foc. Umpli toate acele locuri goale, întunecoase. Ţigara se potriveşte perfect între degetele mele, aşa cum tu te potriveai în braţele mele. Expir norul care pare că nu se mai termină. Iar apoi arzi rapid, şi dispari. Ţigara s-a terminat, lumina de la capătul ei a dispărut. Aşa cum ai făcut şi tu. Ceaţa te-a învăluit şi întunericul te-a înghiţit. Ironia sorţii e că încă persişti pe buzele mele, pe pielea mea, pe degetele mele. În gândurile mele.

Ai aruncat în scrumieră, florile pe care le purtai odinioară, în păr. Le-am adunat, dar au prins viaţă în plămânii mei şi nu mă lasă să respir. Şi tu îmi spuneai că ţigările îmi fac rău.

Îmi doresc să nu te fi aprins niciodată.

Mint.

tumblr_nak5wzriuy1s0nsxqo1_500

Photo source: http://heartt-beats.tumblr.com/post/95218222735/smoke

2 gânduri despre „Addiction

  1. @”Şi tu îmi spuneai că ţigările îmi fac rău.” – si eu îti spun la fel… as fi tare bucuroasa sa te stiu NE-fumatoare… maman(RIP) ar fi înca în viata daca n-ar fi fumat…
    * * *
    o zi lejera si-un sfârsit de saptamâna pascal(aici!) senin, afar’ si-n suflet… ❤ cu drag, Mélanie

    • Misinterpret. Nu am fumat niciodatã. Textul este scris din perspectiva unui bãrbat.
      Je suis désolée pour votre perte. 😦
      O zi fainã si primãvarã în suflet!
      Cu mult drag,
      Beatrice ❤

Lasă un răspuns

