Foc, gheaţă, apă…

Ea e foc şi eu am fost pentru tine doar gheaţă. Părul ei sălbatic, roşu ca focul sălbatic îţi luminează inima, iar părul meu negru, îţi întuneca şi mai mult interiorul pentru că semăna cu pământul îngheţat. Mâinile ei calde aprind şi mai mult focul ce mocnea în tine. Şi eu aproape ţi-l ucisesem.

În ochii ei, vezi cerul, marea şi flori de nu-mă-uita. În schimb, ochii mei sunt plictisitori. Ea e nova ta. Eu ţi-am fost supernovă şi ţi-am furat toată strălucirea, până te-am lăsat singur în întuneric.

Sper că ea te face fericit.

Sper că în fiecare dimineaţă te trezeşti pe miros de cafea, clătite şi zâmbete.

Sper că în fiecare după amiază, tu îţi odihneşti capul pe pieptul ei şi ea îţi citeşte şi îţi mângâie părul până adormi.

Sper că în fiecare seară, dansaţi desculţi în bucătărie, fără muzică.

Sper că o să călătoriţi mult împreună, că o să vă plimbaţi pe sub cireşii în floare din Japonia, că o să fugiţi de ploaie prin sate şi orăşele englezeşti.

Sper ca ea să fie casa ta.

Sper că ea va şterge de pe buzele tale, toată cenuşa dragostei mele.

Sper că ea îţi va oferi tot ceea ce eu nu ţi-am putut oferi.

Sper.

tumblr_niyb7bYHyu1t0vbemo1_500

Photo source: http://e-motionality.tumblr.com/

4 gânduri despre „Foc, gheaţă, apă…

  1. Oh… cum să-ţi spun? Cum poţi mângâia astfel de dureri? Dac-ai aveai cum şti, că şi eu, nu mai departe de azi, am spus un „sper” pentru un altul, aşa cum ai spus tu aici.
    M-a ajuns durerea ta de parcă ar fi a mea…

  2. Pingback: My favourite season of the year – RocseeLicious Lifestyle

Lasă un răspuns

