Trecut, Prezent, Viitor

Am avut un vis.
Stăteam la o masă. În dreapta mea stătea Trecutul, iar în stânga Prezentul. Țineam Trecutul strâns de mână. Mă agățam de el, de amintirile frumoase, de amintirile amare. Râsul lui îmi mângâia sufletul. Prezentul încerca să mă prindă de cealaltă mână, dar mă tot feream. Zâmbetul lui îmi topea inima. Până la urmă m-a prins și el strâns. Și-a atunci palmele mi-au luat foc, iar lacrimile mi s-au adunat în ochi. Cu toate astea, le vedeam chipurile atât de clar. Îmi erau atât de dragi.

S-au ridicat amândoi în același timp, mi-au dat drumul la mâini și au plecat. Trecutul s-a ascuns în pământ.Acolo unde m-a îngropat de atâtea ori. Prezentul s-a retras în mare. Acolo unde m-a înecat de atâtea ori.

Am rămas singură. Am lăsat capul ușor pe masă și am stat acolo în liniște. Să fii fost o clipă, o secundă, un an, o viață. Cine știe. Din senin, am simțit cum cineva îmi mângâia părul. Am ridicat privirea. Nu știu de unde, dar știam că el e Viitorul.

„Iartă-mă. Te-am făcut să aștepți.”, mi-a spus o voce ca o adiere de vânt. E ciudat, dar nu îmi era teamă de el. Și-a întins mâinile și m-a tras spre el. M-am agățat de el instinctiv, ca un copil. M-a ținut în brațe strâns, până am învățat să respir din nou. Am tras aer adânc în piept și am renunțat la tot. Mi-a pus flori sălbatice în păr și m-a ridicat la cer. El era ca mine. Aer sălbatic. Aer pe care nimeni nu l-a înțeles. El știa secretele vântului. El știa muzica stelelor. Eram invizibili. Eram peste tot. Veneam de nicăieri.
M-am trezit în brațele confuziei.

Din vis mi-a rămas doar…un dor de doi ochi care ascund toate nuanțele de albastru înghețat din Univers.

Lasă un răspuns

