Eu am fost cea mai mare frică a mea.

Am 7 ani și alerg pe scări. Am obosit, dar nu mă pot opri. Umbra se apropie. O aud strigându-mă. Lacrimile îmi curg pe obraji, iar inima bate ca un clopot de biserică. Mă simt pierdută și singură. Din când în când, mă împiedic și cad. Genunchii îmi sângerează, dar frica mă împiedică să mai simt durerea. Pumnii mei micuți bat în fiecare ușă, dar nu reușesc să acopere tânguielile umbrei care mă urmărește. Sunt încuiate toate ușile. Nimeni nu îmi răspunde. Nimeni nu o să mă salveze. Rochița albă e mânjită de sânge. Picioarele-mi tremură. Pașii încetinesc. Scările se întrerup. O să mă prindă. Am înghețat. Închid ochii.

Am 27 de ani. Alerg desculță pe aceleași scări. Rochia albă e plină de sânge. Aceeași umbră mă urmărește. Numele meu se aude ca o șoaptă pe scările întunecate. Nu pot să îmi stăpânesc lacrimile. „Ce vrei de la mine?” țip ștergându-mi lacrimile, dar nu primesc niciun răspuns. Încerc să deschid ușile, dar nu reușesc. În curând o să se termine scările. Simt asta. A ajuns în spatele meu. Ne mai despart câteva trepte. De data asta nu mai închid ochii. Privesc peste umăr și…mă văd pe mine. Simt cum întunericul mă consumă. Șocul mă face să alunec și să pic în gol.

Mă trezesc în brațele lui, țipând și tremurând incontrolabil. Îmi șterge lacrimile ca unui copil și încearcă să mă liniștească.
„De cine încercai să fugi?” mă întreabă sărutându-mi fruntea.
Reușesc să deschid ochii și îi șoptesc ca și cum i-aș fi spus cel mai mare secret al meu: „De mine….De mine am fugit în toți acești ani. Eu am fost cea mai mare frică a mea.”

Lasă un răspuns

