#Ihadadreamwhichwasnotalladream

Cu ochii injectați de ură a dat cu ea de pământ, ca și cum ar fi fost o vază. Ținea strâns în mână o sticlă de băutură, ca și cum viața lui ar fi depins de ea. De fapt, lichidul acela chiar era viața lui. Nu femeia căreia îi jurase, în fața lui Dumnezeu, că o să o protejeze. Nu copila care tremura și îl lovea cu pumnii ei micuți ca să își protejeze mama. Pielea mamei era albastră și vânătă. Inima fetiței era la fel.
„Lasă-ți mamă gândurile să-ți fie lalele albe. Lasă-mi mie toată durerea ta.”
„Te-am iertat tată. A trebuit să o fac. Ca să îmi găsesc liniștea. Ai adus atâta violet în viața mea, dar a ajuns să fie culoarea mea preferată. În loc să-mi aduci jucării, mi-ai adus atâta ură. Dar știi ceva? Am ales să o transform în dragoste.
Te-am iertat, dar nu am cum să uit. Încă mă mai trezesc speriată. Încă mai țin pumnii încleștați când mă trezesc.
Te-am iertat, dar știi de ce? Pentru că într-o bună zi o să am copii, iar ei nu vor trebui să lupte pentru dragostea mea și a tatălui lor. Se vor simți în siguranță. Vor crește într-o casă cu zâmbete și râsete prostești. Vor învăța de la tatăl lor ce înseamnă respectul pentru o femeie.
Te-am iertat pentru că ai fost într-un loc întunecat. Te-am înțeles, pentru că și eu am rătăcit de atâtea ori în întuneric. Sper doar că într-o bună zi o să poți să te ierți și tu pe tine însuți.”

Imagine similară

Photo source: blogs.psychcentral.com

2 gânduri despre „#Ihadadreamwhichwasnotalladream

  1. Cum ai revenit tu! Dar ce trista e povestea ta, cat de frecventa chiar. Ce nuantat ai prezentat tu lectiile invatate! Sa nu mai pleci, sa ne ramai cu multele tale ganduri. Unde ai fost, unde?

    • Ce primire mi-ai făcut! 🙂 Majoritatea lecțiilor dor. Nu putem scăpa de ele, oricât ne-am împotrivi. Nu am plecat niciodată, doar am pierdut noțiunea timpului făcând curățenie în camera Vieții Mele.

Lasă un răspuns

