La mulți ani, floare dragă!

capture-20170409-135701

 

Nu a fost ușor să fii mamă singură.

Ai trecut de atâtea ori prin iad și de fiecare dată te-ai întors mai puternică.

Meritai mult mai mult.

Amândouă știm prea bine cum arată partea întunecată a lunii. Am văzut-o reflectată de atâtea ori în vânătăile de pe trupul tale. Dar nu ai renunțat.

Tale nu aveai timp să fii obosită sau bolnavă. Mergeai la muncă, făceai de mâncare, mă ajutai să îmi fac temele, făceai curățenie. Dar nu lipsa somnului sau facturile care se adunau, au fost partea cea mai grea. A fost greu, să îmi explici ce înseamnă dragostea, când tale ai avut parte numai de jigniri și priviri reci. A fost greu, să ai grijă de mine de una singură, când aveam febră. M-ai învățat să merg. Nopți nedormite. M-ai învățat să citesc. Ai avut răbdare cu mine. M-ai ținut strâns de mână în întâia zi de școală și în ultima zi de facultate. A trebuit să iei decizii de una singură. Și nu te-ai plâns niciodată. Încercai să faci să pară totul bine, dar tristețea din cearcănele tale s-a ascuns în ochii mei mami și nu mai vrea să mai plece.

Cred că asta m-a făcut și să mă maturizez atât de repede.

Cu toate astea, ai pus multă dragoste și căldură în îmbrățișările lungi, în pupicii dinainte de culcare, în râsetele care răsunau în toată casa.

Ochii tale par a-mi spune mereu: ”Tu ești visul meu împlinit!”

Iar atunci când o să am copii, o să fiu cea mai bună mamă pentru că tale mi-ai arătat ce înseamnă să fii un părinte bun și curajos.

Întotdeauna îmi spui că ești mândră de mine, dar eu sunt și mai mândră de tale!

Îți mulțumesc mami că m-ai învățat să fiu puternică!

Te iubesc!

 

4 gânduri despre „La mulți ani, floare dragă!

Lasă un răspuns

