Crescut-am

”Te-ai schimbat!” mi-au spus ei.
Nu m-am schimbat.
Am crescut și sunt mândră de persoana care sunt astăzi.
Și de fiecare dată când mă privesc în oglindă știu că nu mă definește decât ceea ce aleg să cred despre mine și-atunci zâmbesc.
M-am trezit, chiar dacă asta m-a costat compania unor persoane din jurul meu. Le-am dat tot ce aveam mai bun în mine, pot să păstreze asta. Îi las să mă judece. Îi las să mă bârfească. Nimic din ce spun ei nu mă afectează.
Unele persoane mi-au spus să îmi urmez inima, altele mi-au spus să fac doar ceea ce îmi dictează creierul. Nu i-am ascultat. În schimb, am rupt în bucățele harta pe care mi-o arătau ei. Toată viața am simțit că în mine trăiesc două persoane diferite. Toată existența mea am fost prinsă undeva între două lumi, între o minte puternică și o inimă fragilă. Propria dualitate m-a îngenuncheat, m-a sfâșiat, până am învățat să strălucesc în întuneric, până mi-am dat seama că eu sunt busola vieții mele.
Obișnuiam să îmi asemăn viața cu o iarnă lungă și grea. Asta până când am văzut în pământul înghețat din ochii mei, raze de soare. Ce ciudat să aflu de-abia acum că în mine se ascundea o primăvară atât de puternică. Tot ceea ce era zgomot și haos în mine, acum e muzică și dragoste.
Sufletul meu e făcut pentru mai mult decât ordinar. Nu vreau să mă afund în rutină. Nu vreau o viață lipsită de culoare. Vreau să găsesc frumusețe în simplitate. Fiecare zi să fie un nou zbor. Vreau să respir începuturi. Vreau să citesc cărți noi. Vreau să cunosc oameni noi. Vreau să le ascult poveștile. Vreau să cresc mental și spiritual. Vreau să scriu. Vreau să cutreier străduțe. Vreau să mă pierd în inima pădurilor. Vreau să ating stelele, chiar dacă e înnorat. Vreau să port coronițe făcute din flori sălbatice. Vreau să fiu soție. Vreau să îmi număr zilele în răsărituri. Vreau să fiu mamă. Vreau să ating suflete. Vreau să zâmbesc. Vreau să schimb vieți. Vreau să îi fac pe cei din jur să zâmbească. Vreau să fiu fericită.
Cei care cred că m-am schimbat, nu m-au cunoscut deloc.
Nu m-am schimbat, acum sunt persoana care trebuia să fiu!

17103791_1320301101368547_8786516062582355654_n

Lasă un răspuns

